ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

نقش تشکل و هماهنگی در پیروزی و موفقیت

نقش تشکل و هماهنگی در پیروزی و موفقیت حرکت های اجتماعی چنان روشن است که نمی توان آن را انکار نمود. تلاش های اجتماعی –سیاسی هر گاه با نظم و تشکل همراه باشند ،بهتر می توانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

مسجد می تواند محور و مرکز مناسبی برای تشکل و هماهنگی مسلمانان باشد. مومنان حق جو ،همه روزه برای تحکیم میثاق بندگی وپرستش در مسجد حضور می یابند. در این همایش عبادی- سیاسی ،صلاحیت ها و شایستگی های افراد در زمینه های مختلف روشن می شود.با توجه به کارهای عملی و علمی که در زمینه ها ی فرهنگی،نظامی و اجتماعی –سیاسی مطرح می شود ،میزان پای بندی هرکس به احکام و مقررات دینی به خوبی آشکار می گردد و فکر و اندیشه ی سیاسی آنان هویدا می شود .

حضور امام جماعت و چهره های عالم ،اندیشمند و        



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 5:27 :: توسط : زرین


مواد لازم:
١یک عدد هدف
٢یک فنجان باور مثبت
٣نصف لیوان مغز (خواهشا سالم!)
۴یک قاشق میوه خوری شعور
۵توکل (هر چه بیشتر بهتر)
۶سر سوزن تلاش
٧علاقه و انگیزه به میزان لازم

طرز تهیه                                                                                                                                                         :
ابتدا شماره ی ١ و٢ با حرارت ملایم خوب بپزید. سپس به آن شماره ی ۴ را اضافه کنید و خوب هم بزنید.
آشپزهای عزیز دقت کنید که اگر حرارت شما زیاد باشد اهدافتان ذغال می شود! بعد از اینکه عملیات پخت کامل شد هدف را مقابل خودتان قرار دهید و به آن خیره شوید. با استفاده از شماره ی ٣ آن را دست یافتنی و نزدیک تصور کنید.
سپس با شماره ی ۷ به طرف آن حرکت کنید و «از موانع سر رهتان٬ پلکان صعود بسازد.» شماره ی ۶ را به طور مستمر بکار ببندید و در طول راه با نگاه هایی مملو از شماره ی ۲نظاره گر موفقیت باشید.
راستی! یادمون نره٬ شماره ی ۵ بهترین طعم دهنده ی این نوع غذاهاست که اگه نباشه غذامون خورده نمیشه


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم