ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

اگر پوست شما چین و چروک دارد ویا این که مایلید از ایجاد

آن روی پوستتان جلو گیری کنیدنکات زیر را رعایت کنید :

1-هرگاه می خواهید از خانه خارج شوید .

2-از صابون استفاده نکنید ،جای آن صورت خود را با کرم بشویید.

3-در شب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

4-.صبح هنگام پیش از آن که حمام کنید سفیده تخم مرغ راجدا کرده وآن رابا یک قاشق سوپ خوری عسل و یک چهارم قاشق چای خوری آب هویج مخلوط کرده وبه روی صورت خود قرار دهید.



از خمیر دندان برای تمیزشدن، سفید شدن، حذف لکه ها، بازیابی و محافظت از مینای دندان استفاده می شود. اما خمیردندان قابلیت های شگفتی در کنار تمیز کردن دندان های ما دارد. می توان باعث تسکین برخی دردها و خلاص شدن از شر لکه ها و بوی تند و بسیاری موارد دیگر بشود.
 

01) تسکین تحریک ناشی از گزش حشره ها ، زخم ها و تاول ها. ناراحتی های پوست ناشی از گزش حشره ها اغلب باعث خارش می شوند. یک قطره کوچک خمیر دندان بر روی نیش حشرات خارش و تورم را کاهش می دهد. همچنین با خشک کردن زخم ها و تاول ها باعث درمان سریع تر آنها می شود. در ادامه 14 استفاده دیگر را خواهید خواند …

 

02) کم کردن سوزش سوختگی: در سوختگی های جزئی خمیردندان می تواند تسکین موقت و خنک کننده باشد. بلافاصله بعد از سوختگی آن را به منطقه آسیب دیده بمالید و به صورت موقت تسکین دهنده خواهد بود.
 
03) کاهش اندازه لکه صورت: می خواهید به بهبود زخم ها و لکه ها سرعت ببخشید؟ قبل از خواب مقدار کمی از خمیر دندان را به منطقه آسیب دیده بمالید و صبح آن را بشویید.
 

 

 

 

 



ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:47 :: توسط : زرین

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم